цаг хугацааг юугаар ч дахин орлуулж болохгүй

Thursday, May 8, 2014

Word



Хамтран суралцахуй­­─Хичээл төлөвлөх удирдамж
Он, сар, өдөр_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _                                                                                Нэр_ _ _ _ _ _  _ _ _  _ _ _ _
Академик зорилт:        -зөв дарааллыг тогтоох талаар олж авсан ойлголтоо хэрэглэх                    Анги:өөрчлөн зохицуулж болно
                                      -шаталсан дарааллын ач холбогдлыг тогтоох замаар үнэлэх                        Хичээл:өөрчлөн зохицуулж болно
Нийгмийн харилцааны зорилт:Урам өгч,оролцоог нэмэгдүүлэх

I.Хичээлээс өмнө гаргах зохион байгуулалтын холбоотой шийдвэрүүд
АНГИ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ:q Ширээнүүдийг багцлах                           МАТЕРИАЛ:
                                        q Сандлуудыг багцлах                                                    q Дундаа
                                                                           R  Салангид ширээнүүд                                                    q Хувьдаа
ЖАГСААЛТ:Баг болгонд дараалалд оруулах эд зүйлсийн нэг багц(жишээ нь,картнууд,зураг,зурвас)
II.Мэдээллийн дараалалд оруулах нь :Хичээлийг эхлүүлэх
Эерэг     харилцан         хамаарал
o   Зорилго:багийн бүтээл
o   Бүтээлээ хаана хадахаа сонгох
o   Ашиглах нөөц:нэг багц материал
o   Үүрэг роль:карт хөдөлгөгч,хянагч, хурд тохируулагч
o   Орчин хүрээлэн:багийн ширээ
o   Дараалал:өөрийн гэсэн дүр төрх


Академик  даалгавар    хамтдаа
1.Эд зүйлс болгоныг сайн судлах
2.Эд зүйлийг зөв дараалалд оруулах эсвэл эд зүйлсийг шаталсан дараалалд тайлбарлана
3.Хоорондоо зөвшилцөөд тайлбар өгөхөд бэлд
Сурагчийн хувийн хариуцлага
¡ өөрийн оролцоогоо батлан ,багийн шийдвэрийг зөвшөөрч байгаа үүнийг тайлӨбарлахад бэлэн гэдгээ харуулж сурагч бүр нь багийн бүтээлд гарын үсэг зурна
¡ Багуудын ажиллаж байх явц дунд нь багш шалгана
Ниигмийн харилцааны үйлийг таниулах нь
-Урам өгч,оролцоог нэмэгдүүлэх
Үгээр
Үйл хөдлөлөөр
-Чи юу гэж бодож байна вэ?
-Би...-ний саналыг сонсох хэрэгтэй байна.
-нүдрүү нь харах
-толгой дохих
-сонсох

III.Багийн ажлыг хянах,багийн ажилд хөндлөнгөөс оролцох
Багшийн ажлыг хэн хянах вэ?
               -багш
               -сурагчид
      Хяналтыг хэрхэн гүйцэтгэх вэ?
албан бус тэмдэглэл
ажиглалтын албан хуудас
Ямар зан үйлүүдийг хянах вэ?
   °Урам өгч оролцоог нэмэгдүүлэх
   °Зөвшөөрөлд хүрэх мөн бусдыг сонсох        болон ашиглаж дууссан материалаа цэвэрлэх

IV.Багийн ажлын эцсийн бүтээл болон багаар ажиллах явцыг үнэлэн дүгнэх
o    Академик хариу мэдээлэл:
(Сурагчдын эзэмшсэн академик мэдлэгийг хэрхэн үнэлэх вэ?  )
Багш нь:
    А.Багуудын эцсийн бүтээлийг шалгана
    Б.Багийн гишүүдэд хариу мэдээлэл өгнө.

o   Нийгмийн харилцааны ур чадварын боловсруулалт:
Өөрийн үнэлгээг дараах аргаар:
-Жижиг багийн үнэлгээг дараах аргаар:өөрсдийн оролцооны рейтингийг гаргах
- Нийт ангийн үнэлгээг дараах аргаар:амжилттай болсон зүйлс





No comments:

Post a Comment